Monday, March 29, 2010

Kisah Multicultural: Tingkat Tiga (Episod 2)

Apakah CB kelihatan seperti seorang anaroxic yang malas bersenam dan nampak seperti tidak mampu menanggung beban tulang sendiri? OK, memang CB malas bersenam, malas nak ke jim (gym?), tetapi rajin berfoya-foya. -_-!
Tapi dimanakah keperluannya nota seperti dibawah:

Disebabkan semakin ramai manusia obes tak sihat di universiti ini, kami melancarkah kempen "Mari Memeriahkan Tangga Anda"

Dah lah tak bagi CB naik lif, sekarang ni, eskalator pulak.
Apakah motif disebalik segalanya ini?
Apakah ini petanda bahawa CB semakin gemuk?
Apakah ini, tuhan?

Kalau dah berkelubung macam ni, nampak lagi ke ketulangan CB ni?

Semalam masa borak dengan Baris, dia cakap CB nampak berisi! Motif!!! It wasn't me, it was the camera which makes me look chubbier than I actually am! T_T

Tapi suka diingatkan, walaupun sesetengah orang tu kurus macam lidi, tak semestinya dia sihat. Scientists called them "Inner Fat" sindrom. Kalori yang tidak digunakan oleh badan disimpan di dalam saluran darah, bukan di bawah lapisan tisu adipose. Githoo... Jadi ianya adalah lebih merbahaya, pembunuh senyap atau lebih dramatik lagi, gunting dalam lipatan. Kaann... Sila rujuk artikel ini untuk maklumat lanjut (kalau u ols rajin lah).

Sebagai kesimpulannya, marilah kita memeriahkan tangga anda! Ajaklah jiran tetangga naik tangga, sambil-sambil boleh gosip pasal pergolakan rumah tangga Si Kiah yang lakinya kena tangkap basah kat tangga Batu Caves. Githoo...

*CB ni, memula meroyan sebab kena banned eskalator, pastu sokong pulak. Tapi u ols... "Ada aku kesah?"

Sashay, away.

3 comments:

~~DucKneSs~~ said...

CB, layout ni cm kurang personaliti u jek..so pale meh..just add some colors to it,baru nmpk seswai ngn u..

hahhah..kompem meroyan..tp u dah gimuk ke skang nih?cm susah nk caya jek..

Cik Benang said...

Ish, kenapa tak keluar habis layout CB ni?

Semalam mintak bathroom scale kat Mika, tau dia jawab apa?
"Bukan ke boleh cek kat internet?"

*pitam

~~DucKneSs~~ said...

aih?dah tu ko nk pijak atas apa?

perlu ke ko anggap leptop tu sbg scale..

tutup leptop..angkat kaki kanan dan kiri, pijak monitor dan tengok bape nombor yang naek..

hahahha..