Thursday, April 1, 2010

Kisah Multicultural: Tingkat 3 (Episod 3)


Nampaknya cerita Tingkat 3 ni memang popular, dah sambung episod 3 u ols! CB malas takkan bercerita panjang, tengok je lah gambar-gambar kat bawah tu ok. Enjoy!

 "Reduce the cost of housing by IDEALIS (a cekik darah housing company), that will improve health!

 "GREAT! Why install them in the 1st place??!"

 "If you want to improve health, reduce the cost of healthy foods instead of deep fried crap. Escalators speed things up!"

 "HOAX!". Then someone else replied "It's gotta be".

"You can refund the students for the facility cost".

Kesimpulannya (tetap kan nak berceloteh); suarakan pendapat anda! Tapi CB tetap harap drama eskalator ni adalah hoax semata-mata. Tak larat tau nak daki tingkat 3. Berurat nanti kaki CB, dah tak boleh pakai skirt pendek paras pusat. Gedik tak?

p/s: Esok Good Friday, dan hari isnin tu pulak Easter Monday. Cuti panjang lah CB. Yahoo!

3 comments:

~~DucKneSs~~ said...

howh..nampaknya mendapat tentangan hebat dari pelbagai pihak..syabas!

tapi,katne tulisan grafiti CB?xde eh?

Cik Benang said...

CB berkecuali u ols. Kalau dia ttup terus, OK je. Lift ada. Hahahaha...

~~DucKneSs~~ said...

ala..sesekali ada peluang utk vadalisme scra halal,knapa bazirkan..

hahahha..slalu asek menyundalkan karya kt dinding toilet, apa slhnya naek taraf sket..heheh