Wednesday, April 7, 2010

Kisah Multicultural: Tingkat Tiga (Finale)

Rupa-rupanya kisah eskalator di hentikan perkhidmatan adalah lawak-praktikal (practical joke?). Sempena April Fool katanya. Tetapi adakah CB terfool? Tak pong! CB maintain vogue OK!

April Fool! *tetap nak melibas

Tapi sayang lah sebab CB tak sempat nak ambil gambar poster tu. Mula-mula nak ambil, tapi ada lah pulak makhluk tengah lepak kat tepi eskalator, macam lah tak ada tempat mulia sikit nak lepak kan. Lepak lah kat masjid ke apa ke kaann... Jadi sebagai wanita (tuu diah, wanita katanya) malu lah CB kan. Nanti kena cop Kak Nam Asia pulak. CB baru je perasaan nak jadi Kak Nam Eropah gitu. Dalam sejam lepas tu, tengok-tengok je poster tu dah tak ada. Sedih!


Sashay, away

3 comments:

~~DucKneSs~~ said...

huihhh..dasat tol budaya april fool derang..i terkezut u ols..even phk pengurusan kolej pon wt cmtu ke?ngeri tau..i xnk terfool..xrela u..

Cinta Madu said...

hahaa. boleh plk buat lawak smpai cmtu skli.. nasib baik i x kena,klu x mau abis lemak2 yg dah penat kmpul ni.. ;)

Cik Benang said...

Duckness: Betoi u ols. Tahun lepas depa buat jualan murah barangan universiti tipu-tipuan. boleh?

Cinta: Kaann... dulu I hobi kumpul setem. Tapi sejak harga setem naik, I kumpul lemak pulak. Free.