Sunday, April 4, 2010

Meroyan: Jangan Ganggu Hak Orang Lain

Selepas bermesyuarat, Persatuan Ibu Ayam dan Sundal-sundal (PIAS) bersetuju untuk membubarkan segmen Akademia sebagai menghormati permintaan lagha si Duckness. Jadi... segmen baru diberi nama Meroyan. Rasain!

Berani kau menguji kesabaran aku ye! Dasar malim kundang, rasain!

Jadi apa yang CB nak royankan dalam entri sulung ni? Berkenaan manusia yang tak sedar diri dan sibuk nak ganggu hak orang lain dannnn Drama Queen. I'm a queen myself (*pengsan dengar pengakuan diri sendiri), but I never intended to kacau daun hak orang lain. I'm neither over-possessive nor control freak. But you have to know and realize or sedar diri where you belong! Your position! Yang penting, cermin diri tu dulu, cantik sangat ke kau? Setakat kerja promoter kedai ZARA tu kau hengat kau boleh caras aku? *habislah memang betul-betul meroyan  ni. Sekali aku baling terompah kayu Dutch kat anu kau, baru kau tahu!

Kau nak rasa pisau ni masuk dalam lubang mata kau???!!!

I hate you Drama Queen a.k.a. Attention Seeker a.k.a. Beyotch! CB nak cerita, tapi tak tahu macam nak tulis... Nanti-nantilah cerita. OK lah u ols, CB nak pergi masak gulai hati, makan ngan ulam jantung pisang. Mak sentapppppp nyahhh!!!


You beware, beyotch!

2 comments:

~~DucKneSs~~ said...

hahahha..thanks for the tribute. :)






tp knapa ni CB? anything wrong? meh i kuarkan pisau emas keramat i.. gtau i,kita nk serang ape ni?

Cik Benang said...

Apa-apa saja untuk pembaca setia Benang Basah. ;))

Takde u ols, hari ni tetiba rasa mcm PMS puloks. OOppss...