Saturday, August 27, 2011

KisahMulticutltural: Kening Zet Zet

Astaghfirullahalazim... Patutlah.


Baru sekarang CB tahu.


Memang dah jadi tabiat, kalau jumpa stanger ke kebiasaannya mesti senyum. Tu pun kalau muka dia layak disedekahkan senyuman la. Kalau muka macam hanjeng kurr tak kuasa lah kan. Tak cukup senyuman, CB akan bermurah hati memberi bonus sedekah dengan mengangkat kedua-dua kening.
Konon-konon teruja lah kaann...


Semalam CB berborak-borak dengan seorang ni, CB angkat lah kening sambil berborak. Almaklumlah, kalau dan gedik tu, penuh la dengan facial expression kaann... Maka angkat kening bukanlah sesuatu yang baru dalam kehidupan seorang diva gedik.


Then dia cakap kat CB:


"Are you flirting with me?"


"What??? Hell nooo!"


Hell no, y'alls!

Lepas tu, tak pasal-pasal pulak dia gelak. Masa tu CB dah pegang parang dalam baju, sebab takut dibuatnya kawan tu datang sawan buih kann...

"What made you think so?"

"Because of your eyebrows. Rising eyebrows, it means flirting!"

"Motifffffff!"

Ohhhh... patutlah selama ni ramai wanita yang takut nak dekat dengan CB. Diorang bimbang CB rogol diorang rupanya.

Urgghh... tolong lah. Cantek ker??

Lepas ni akan berlatih untuk tidak menaikkan kening apabila senyum. Choy!

Shashay away,
CB si Benang Basah yang selalu disalahertikan kerana tak faham budaya.

No comments: