Tuesday, September 6, 2011

KisahMulticultural: Bersunat!

Readers discretion is highly advised.

Dua tiga hari lepas, punya lah bosan dan tak ada kerja CB gigih temuramah seorang kawan mat salleh ni.
“U ols, u ols tak nak bersunat ker?” *tu diahhh soalan ko!
“Heh? Kenapa pulak tanya?”
“Saje tanya. Tu pun kalau anda nak jawab lah. Kalau anda tak nak jawab, saya tak kisah pun”. Tanya CB sambil menghirup sup tom yam. Terasa panas sup di lidah.
“Hurm… mungkin tak kot. Dulu mak saya suruh sunat, tapi ayah tak benarkan. Lagipun sekarang ni saya tak nampak keperluan pun nak sunat. Memanglah banyak kelebihan bersunat, tapi saya boleh je hidup tak sunat pun.”
“Ooo… Macam tu”
“Tapi kan”, dia menyambung lagi.
“lepas sunat tu berapa lama kena tunggu baru boleh berjimak?”
CB terus menggelupur sambil berbuih mulut atas lantai Kedai Tom Yam Kak Lah.

3 comments:

crustacea said...

paprik kat kedai kak lah pun sedap!

faslie said...

dah lama x makan paprik.. masak paprik pun x de org nk makan kt sini.. :(

Cik Benang said...

crustacea: Kedai Kak Lah dah upgrade sekarang. Ala2 Dinner Dash u ols.

Faslie: U masak paprik, simbh kat muka housemate baru u yg curi teko kita buat pasu. Motip!